2013. július 13.

Break

Kedves olvasók!
Gondolom sokatok fejében megfordult a kérdés: miért nincs új fejezet? Őszinte leszek veletek. Az igazság az, hogy miközben nyaraltam csak a blog járt az eszemben. Na jó, nem mindig, de sok dologra rájöttem a Be Alright történetével kapcsolatban és arra jutottam, hogy szünetet tartok. Még a bejegyzés írása közben is gondolkoztam, tényleg helyes-e ez a döntés, nem fogom-e megbánni, de a szívem azt súgja így lesz a legjobb. Elvesztettem a történetet. Amikor nekiálltam teljesen újat akartam alkotni, amiből egy szappanopera lett. A szálak kicsúsztak a kezeim közül, sem Jade, sem a többi szereplő nem olyan lett, mint amilyennek én azt elképzeltem. Nem érzem magaménak ezt a dolgot, ezért már írni sem szeretem annyira. Tulajdonképpen rá sem ébredtem volna, ha néhányan nem segítetek és nem olvasom újra a fejezeteket. Borzalmas. Nem tudom, hol rontottam el, de a történet egyre lejjebb halad és nem sikerül ismét felhoznom. Egyszerűen ihletem, szívem és kedvem sincs írni, úgy pedig nem szeretnék nektek fejezeteket közzétenni, hogy nem szívből jönnek. Ezért döntöttem a szünet mellet, bizonytalan ideig. Amint tudok visszatérek és érkezem a folytatással, de most időre van szükségem, hogy átgondoljam mit rontottam el és hogy is kéne folytatnom. Köszönöm a megértéseteket!

Ezután megtalálhattok itt:

1 megjegyzés:

  1. Kedves Diana! Eddig még nem nagyon írtam kommenteket a blogjaidhoz, pedig nagy rajongód vagyok! Csodálatosan írsz, és egyedi történeteid vannak ami manapság nagyon ritka. Nah a lényegre térve.. Ne érezd magad rosszul, hogy szüneteltesz! Másokkal is megesik az ilyesmi, és ami nem megy azt nem kell erőltetni. Izgatottan várom már az új blogodat, remélem az is ilyen jó lesz - vagy jobb - mint a többi!:) Ui: a SAVE ME-ben Grace-t ki alakítja? Már, ha megkérdezhetem:)

    VálaszTörlés