2013. szeptember 6.

This is the end...

Igen, sajnos minden kedves olvasóm jól látja a címet. Sok-sok ideje gondolkoztam, tényleg abbahagyjam-e ezt a blogot, s egyúttal a Be Alright történetét, de a mostani napok megerősítettek a döntésemben: A Be Alright története itt véget ér.
A többnél is több oka van, miért jutottam erre a döntésre. Nos, lehet, hogy sokatoknak újdonság, másoknak kevésbé, de idén lettem gimnazista. Általánosban is jó tanuló voltam, bekerültem az egyik legnehezebb, legnevesebb gimnáziumba és ebből a jó tanulásból most sem akarok visszavenni. Lehet, hogy kicsit érdekesnek hangzik, mert manapság divat utálni a tanulást, s bár nekem sem a szívem csücske, vannak céljaim: céljaim, amiket el szeretnék érni, és amikhez ez a tanulás szükséges. Az első héten rájöttem, hogy sok ezer darabra fognak szakítani az elkövetkezendő négy évben. Időm abszolút nincs délután, maximum annyi, hogy egyetlen blogra feltegyem a folytatást, ez a blog pedig a Save Me lesz. Lehet bosszankodni, miért oda fogok írni, nekem sok okom és indokom van, de ezek maradjanak titokban. Minden napom rohanás, reggel felkelek, eszek, elkészülök, elmegyek iskolába, ahonnan jobb esetben fél négyre hazaérek. Fél négykor ebédelek, aztán tanulok. Mivel idén rengeteg tantárgy van, a plusz testneveléssel együtt nem egyre érek haza, mint anno általánosban. Természettudományos osztályba járok, ami heti négy fizikát és kémiát és négy biológiát tesz ki, emellett minden más tantárgyam rendes óraszámba van, plusz idén az eddig nem tanult németet is felvettem, tehát ezer helyen vagyok egyszerre.

Szeretném, ha ezt megértenétek. Ha megértenétek, hogy nem a saját akaratom miatt hoztam ezt a döntést, mert imádom a blogot. Az egész történet a szívemhez nőtt, ami rendesen fáj is, hogy itt kell hagynom benneteket. De egyszerűen sem időm, sem energiám nincs két blogot működtetni, írni, tanulni, akkor pluszban fejléceket is gyártani. Nekem ez túl sok, szerintem elfogadható, hogy a jövőm jelenleg fontosabb, mint a blog. Sajnálom, ezt nem tudom elégszer hangoztatni, de ezen a napon vége van a történetnek. Sajnálom!

Nektek viszont kívánok rengeteg kitartást, erőt, sok-sok jó jegyet az iskolában! Szerezzetek barátokat, élményeket, nevessetek sokat! Szívesen várlak titeket a Save Me történeténél is, hiszen ott elérhető leszek, és ha bárkinek segítség kell szíves örömest segítek, ahogy csak tudok. Köszönöm nektek ezt a nyolc hónapot!

A végére pedig egy idézet, amely szerint az elkövetkezendő fejezeteket hoztam volna, s amely szerint Jade élete alakult volna, helyzete éleződött volna és Zayn nélkül élt volna tovább – mert igen, a végére szétválasztottam volna őket:

„Mondj igent. Akkor is, ha belehalsz a félelembe, akkor is, ha aztán megbánod, mert azt is csak bánnád életed végéig, ha nemet mondanál.”

8 megjegyzés:

  1. Drága Diana!
    Valahogy éreztem, hogy nem sokára megírod ezt a bejegyzést, tudtam de nem akartam elfogadni. Megértem, hogy van sokkal fontosabb dolgod mint a blogolás, és ahogy elmondat mennyi dolgod van rájöttem már az kész csoda, hogy eddig tudtál írni két blogot. Igaz, ez sorolnám a kedvenc történetemnek az egész blogspot világba, de valahogy elfogadom, hogy vége. Nem fogok minden nap feljönni az oldalra és megnézni írtál e ki valamit, pedig mindig tudtam, hogy keddem érkezik a folytatás, de most már sajnos soha nem lesz folytatás. Mindenesetre olvasni fogom a Save Me-t, nem csak azért mert Te írod, hanem azért is mert rettentően szeretem azt is. De nekem akkor is ez a blog maradt a kedvenc! Még egyszer sajnálom, hogy így lett vége a történetnek, de fontosabb a tanulás mint egy blog.:)

    Ölel, Abbie Brightmore

    VálaszTörlés
  2. Drága Diana!
    Romokban az életem, legalábbis a lelki világom biztosan. Teljesen megértem hogy miért döntöttél így, én is ebben a csónakban evickélek, ennek ellenére a szívem szakad meg. Pár mondatban szeretném összefoglalni Neked, hogy számomra mit jelentett a Be alright.
    Ez volt a legelső blog amit igazi átéléssel olvastam. Korábban ugyanis sehol nem találkoztam ilyen csodálatos,összeszedett írásokkal. Te lettél a példaképem az írás terén. Tűkön ülve vártam a péntekeket, kizárólag az új rész megjelenése miatt. Az a rengeteg dolog amin Jade, Angel, Zayn és a banda többi tagja átmentek megszilárdították a harmóniát az érzelmi világomban. Minden egyes mondat a belsőmig hatolt, teljesen átadtad az érzelmeket. A karaktereidet nagyszerű tulajdonságokkal ruháztad fel. Ez a blog kétségtelenül a kedvenc blogom...volt. Nem fogok könyörögni hogy folytasd, nem követelünk Tőled semmit. Tudom hogy min mész most keresztül, hiszen én is az első évemet kezdtem mint gimnazista, bár én kéttannyelvű iskolában. Ám mégis, mikor elolvastam ezt a bejegyzést nem tudtam visszatartani a könnyeimet. Az az egy dolog vigasztal, hogy a Save Me c. blogodon még találkozhatok az írásaiddal, és az eszméletlen fantáziavilágoddal.
    Drága, kedves Írónőm! Bár Jade és Zayn útjai itt véget értek, egy dolgot megígérek Neked. Minden egyes hónapban újraélem a történetüket, még akkor is, ha ez minden alkalommal előcsalogatja majd (újra) a könnyeimet.
    Sok sikert a továbbiakban,mind a tanulásban, mind az írásban.
    Lots of love, Dream Xx.

    VálaszTörlés
  3. Drága Diana!

    Annyira le vagyok most taglózva, hogy azt szavakkal nem lehet leírni. Természetesen megértelek, nekem ez a periódus még odébb van, de teljesen átérzem a problémád. Szeretném, ha tudnád, hogy Te vagy a példaképem az összes blogspotos író közül, hogy gyönyörű történeteket alkotsz, és csodálatos fejléceket. Szeretnék én úgy írni, s szerkeszteni, mint Te! :') Megkönnyeztem soraidat, de vigasztal a tudat, hogy a Save me-t - amit természetesen szintén szeretek - folytatod. Hiányozni fog ez a történet, a szereplők, az érzés, amikor feljöttem az oldalra, és miután újra szembesültem azzal, hogy mennyire szemtelenül gyönyörű a kinézet, belevetettem magam kedvenc történetembe. És ott voltam. Velük lélegeztem, velük mozogtam, velük éreztem. Ès ezt KÖSZÖNÖM NEKED! Köszönöm, hogy a részese lehettem.

    Lots of love, Jázmin

    VálaszTörlés
  4. Kedves Diana.

    Szinte leírhatatlan, amit először gondoltam, amikor a soraidat elolvastam. Aztán végiggondoltam.

    Igazad van, természetesen megértem, ahogyan a többiek is... Köszönöm ezt a történetet. Köszönöm azokat a pillanatokat, amikor olvashattam Jade szomorú, esetenként boldog pillanatait. Amikor belemerültem a történetbe, nem létezett senki más... Senki, csak Jade, az 1D-s fiúk, Angel és én... Szeretem az írói stílusodat, és a történetet is szerettem. Sőt. Még most is, hogy befejezted. Velük éltem, amikor olvastam... Köszönöm neked. És biztosítalak, hogy olvasni fogom a Save Me-t. Nem fogom, nem hagyhatom ki.
    Még egyszer, utoljára köszönöm neked ezt a felejthetetlen karaktereket, a gyönyörű fejlécet, a történetet... Kezdő írónak érzem magam melletted, pedig nem tegnap kezdtem. Te profi vagy. És kérlek, olvasd el ezeket a szavakat, amit -bár néhány szempontból kicsit nyálas- én mégis boldogan írok neked.
    "Bármit mondanak, te profi vagy. Vérbeli profi, akit a kezdők tisztelnek, és ezt ne hagyd abba, mert lehet, hogy ebben az életedet leled meg. És azt a szeretetet, amit az író érez a szereplők iránt, azt az elmondhatatlan érzést sose felejtsd el. Mert az a szeretet még visszajön az életedben."

    Hannah

    VálaszTörlés
  5. Én teljes mértékben megértek ( bár ez volt az egyik kedvenc blogom).Gratulálok,hogy felvettek
    egy jó suliba és becsülendő a hozzáállásod.Kívánom,hogy elérd a céljaid! :)

    VálaszTörlés
  6. Jajj bocsi úgy akartam írni,hogy *teljesen mértékben megértelek.És még hozzáírnám,hogy nyílván van fontossági sorrend.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Diana!
    Ennél tökéletesebb befejezést nem is adhattál volna a történetnek, ha úgy is szét akartad őket választani, akkor mi értelme lett volna tovább húzni a dolgot. Ez így volt a jó. El kell mondanom nagyon jól is, és a kis közzétételeid a fejezetek elején csak még szimpatikusabbá tesz a szememben. Hisz így minden kedves olvasod tudja, miért késtél a fejezetekkel. Lehet, h már ezt a blogot nem is nézed és már nem olvasod el ezt az üzenetet, de én akkor is leakartam neked ezt írni. Lehet, h ez vkinek aki blogírásra adja a fejét és ezt olvassa egy kis segítségül szolgál, h igen is aki ilyennel foglalkozik az az olvasóira is szánjon időt, mégha magyarázkodásról is van szó. Ezuton is köszönöm a munkádat. Szeretettel: M

    VálaszTörlés
  8. Kedves Diana!
    Ennél tökéletesebb befejezést nem is adhattál volna a történetnek, ha úgy is szét akartad őket választani, akkor mi értelme lett volna tovább húzni a dolgot. Ez így volt a jó. El kell mondanom nagyon jól is, és a kis közzétételeid a fejezetek elején csak még szimpatikusabbá tesz a szememben. Hisz így minden kedves olvasod tudja, miért késtél a fejezetekkel. Lehet, h már ezt a blogot nem is nézed és már nem olvasod el ezt az üzenetet, de én akkor is leakartam neked ezt írni. Lehet, h ez vkinek aki blogírásra adja a fejét és ezt olvassa egy kis segítségül szolgál, h igen is aki ilyennel foglalkozik az az olvasóira is szánjon időt, mégha magyarázkodásról is van szó. Ezuton is köszönöm a munkádat. Szeretettel: M

    VálaszTörlés